Fredag 17/4

Hej!

Kom precis hem från isshowen vi var på idag. Jag höll på och frysa ihäl där inne! hah de höll på i 2timmar i en kall ishall hah. Men de var väl en bra show iaf:)

Nu håller jag på o värmar lite mat. Drog in på Willy:s innan jag gick hem och köpte en fryst lasagne som jag får äta. Jag har ju varit ensam hemma 3 nätter nu eftersom mina syskon är hos mamma o pappa är hos Gabbi. Så de blir o laga/fixa mat själv haha. Inte alltid man lagar själv som sagt.

Idag ska jag inte göra så mycket. Har ju egentligen träning ikväll men eftersom de är tävling imorn så måste jag vara hemma o vila Och det är ju rätt mysigt väder ute idag så de kanske blir grillning. Får väl se har iaf inte så mycket planerat.
Nu är maten klar, skriver mer sen:)

<3



Kommentarer
Postat av: MIRRE

Oh dig minns jag :D

2009-04-17 @ 19:48:53
URL: http://miirre.se
Postat av: Anonym

är det dära dina riktiga fransar?=)

2009-04-18 @ 02:41:25
Postat av: nathalie

svar till anonym: ja det är mina riktiga ögon fransar:)

2009-04-19 @ 18:17:54
URL: http://naaathalies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0