Hur kan man sova så mycket?

Jag vet inte vad som hänt med mig. Jag måste ha fått nått knäpp för jag kan sova hur mycket som helst känns de som. Efter träningen så somnade jag och sov till kl halv 9 typ. Och jag är trött nu, igen ? Haha de kan ju inte vara normalt. Men jag har alltid varit en sån som kan sova hur mycke som helst. Förr åkte jag alltid hem och sov några timma efter skolan och sov även på natten då?  Okej de är hur skönt som helst men de funkar ju inte o sova bort hela dagarna nu när värmen är på väg.:) När jag var yngre så sov jag även bort hela sommarlovet? Jag sov till kl 2 på dagen typ varje dag. haha, nee de här lovet har jag bestämt mig för att gå upp vid 10 varje dag så jag hinner hitta på saker! :D

Nog om det nu. Som sagt har jag sovit hela kvällen typ och inte träffat pojkvännen. Nu var de två dagar sen och jag känner mig helt knäpp utan honom:(
 Får försöka få tag på honom på nått sätt iaf innan jag somnar igen.

Ha en bra fortsatt kväll.
<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-03 @ 16:37:16
Postat av: dalia

fina ögon :)

2009-04-03 @ 16:37:41
URL: http://daliamehinagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0