Lördag 25/4

Hejsan!

Kom precis in, har suttit ute i solen ett tag nu så nu är jag fräkning;) haha . Vaknade vid 12 och kände att jag egentligen skulle behövt sova ännu mera men de kunde jag ju inte när jag såg hur skönt de var ute :p Så ikväll blir det nog lite grill och mys hemma hos mamma med älsklingen :)

Igår firade vi ju Bella hemma hos henne och det var jätte kul! Kom dit vid halv 8 sen drog vi därifrån vid halv 12 kanske kommer inte riktigt ihåg va kl var exakt. Kul hade vi iaf. Sen drog vi upp till stan där all skulle vidare till klaras osv så jag och Sandra drog också vidare. Sen kom M och hämtade mig på stan iaf. idag har jag ju inte spec skönt skavsår om man säger så haha . Så himla ont kommer inte kunna ha på mig skor på flera dagar haha.

Nu ska jag fortsätta vänta på M, han är i väg och hjälper pappa med en sak sen ska vi vidare till mamma. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0