Måndag 13/4

Heej!

Nu är jag tillbaka! Har inte skrivit nånting alls på snart en vecka. Men jag har inte alls haft lust eftersom att det har varit så himla fint väder här hemma och då vill man ju inte sitta inne? Har spenderat en hel del tid hemma hos mamma tsm me baby. Vi har ätit massor med mat! haha jag säger alltid till mamma att vi bara äter så fort jag är där och de är sant! Har nästan gått upp 1kg på 4 dagar haha. Vi har grillat massa där flera gånger på bara några dagar. Men de har varit mysigt så de gör inget:D

Sen har jag även dansat me Addiction på en gymnasiefest. HAHA! Asså har aldrig varit med om tjejer som sminkar sig så himla mycket? Endel hade lika mycket smink som jag haft under min livstid? Ne men de va trevligt. När jag skulle klä på mig min discodräkt upptäckte jag att jag glömt säkerhets nålar så jag kunde inte ha toppen på mig? Så jag fick dansa runt i ett svart linne. Och när jag tog fram danskorna så hade jag bara EN? Hah ne de va verkligen inte min dag i torsdags! :p

Idag ska jag iväg och träna nu kl 12. Sen efter det ska älsklingen kanske komma och hämta mig så hittar väl vi på nått efter de . :) Kanske åker förbi mamma en stund igen. :p

Nu måste jag hoppa in i duschen lite snabbt innan jag sätter mig
på bussen..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite kort tack:)

2009-04-14 @ 10:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0