Måndag 6/4

Godmorgon!

Hur har ni det? Jag har det jätte bra. Idag är det lika fint väder som i förrgår. Lite blåsigt bara men annars är det jätte fint väder. Så passa på att gå ut i solen idag allihopa! :D Har inte hunnit gjort så mycket mer än ätit frukost eftersom jag vaknade för bara en stund sen.

Idag ska jag iväg och träna kl 6-8 sen hem och träffa baby! :D

Igår badade vi i flera timmar innan vi drog upp och kollade på en film som hade gått på tv tidigare igår. Det var en dokumentär som hette Jag vill inte leva detta livet. Det handlade om killar som höll på med droger och tog självmord och gjorde självmordsförsök. Det är så hemskt att en drog kan få folk att må så dåligt.. Men sen iaf så somnade vi runt 2.
 
Nu ska jag ut och sätta mig i solen och lyssna på musik och läsa en bok eller nått. Så jag skriver mer när jag kommer in sen innan jag ska iväg.
<3<3<3



Kommentarer
Postat av: arvid hansson

man tackar:P följ den gärna med bloglovin. Vad tycker du om min nya design? duger den? finns det något speciellt jag borde ändra?

2009-04-06 @ 12:42:46
URL: http://carolinagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0