Onsdag 15/4

Tjatja!

Vad har ni för er? Själv kom jag precis hem. Har varit i skolan och haft fyspass. Vi körde massa boxning idag. Det är ju typ det roligaste som finns när man har fys:D Eftersom jag själ gått på de förut så är det ju lite kul, man får ur sig alla aggritioner man har inom sig. Efter att kört de så drog jag upp på stan med Sara,Becca och Charlotta. Köpte skorna jag pratade om igår. Ska försöka komma ihåg att ta kort på dom sen:p Dom är iaf från H&M haha.

Senare idag ska jag iväg och hälsa på Gabbi som opererats idag. Hon har inte vaknat riktigt än sså vi ska dit när hon gjort de. Pappa har varit hos henne hela natten. :( Efter de ska jag nog bara ta de lugnt med älsklingen eftersom att skolan börjar som vanligt imorn. Kl 8! Värsta mördar dagen första dan också inte kul.

Nu ska jag laga lite mat till mig o mazen. Han är ute me Nikita just nu men han får väl äta när han kommer in:p  

Ha en bra dag iaf!
PUSSS


tjockis på stranden! haha:D

Kommentarer
Postat av: Jessica :)

sv; vad gör du då?:)

2009-04-16 @ 12:35:07
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0