Onsdag 22/4

Hej!

Jag har inte uppdaterat på ett tag nu för jag har inte haft ork heller tid:p Min syster har kommit hem nu så i måndags var jag iväg med henne och mamma på marieberg för o kolla lite. Hon fick ju åka runt på rullstol där inne hah. Fick med mig lite grejer hem iaf. Det behövdes kan man verkligen säga.

Igår när jag vaknade mådde jag skit! Tänkte stanna hemma men gjorde inte det, tänkte att de va lika bra att ta sig iväg:) Efter skolan gick jag runt lite med Sara innan träningen skulle börja. Sen så "tränade" vi från kvart i 5 till 6. Blev mest massa snack men det är nödvändigt just nu om man säger så.

Idag mådde jag inte bra så jag stannade hemma. Sov brevid älsklingen till 12 eller nått sen drog han hem och fixade lite och jag fortsatte sova. Har inte gjort så mkt mer än de haha. Vaknade för typ en timme sen så nu ska jag hoppa in i duschen innan jag myser lite med älsklingen:)

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0