Onsdag 29/4

Godmorgon!

Sitter fortfarande i sängen. Vaknade precis och nu ska jag skynda mig för bussen går halv. Ska ut och springa nu på morgonen och det behövs väl.:) Det jobbigaste är att jag har lite ont i halsen nu och har haft de dom två sista dagarna. Speciellt på morgonen så jag har ju blivit lite rädd. När jag var yngre så tränade jag även om jag var sjuk men nu är de ju folk som har dött av det och massa så nu vill man ju vara mer försiktig.

Idag har jag ingen träning efter skolan så jag ska bara hem och slappa! :p Skulle verkligen behöva plugga men de orkar jag inte göra på min enda lediga dag. Så vi får väl se om jag hittar på nått kul haha.

Ha en bra dag ! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0