Söndag 19/4

Heej!

Nu sitter jag här hemma helt död efter gårdagens danstävling!  Men det gick jätte bra. Vi kom 2a i gruppen:D:D:D Vi är så himla nöjda eftersom de var så många duktiga grupper med. Vi var ca 16 grupper i A-klass 16+. Det kändes lixom som en extra peppning inför EM och SM eftersom de inte gick så jätte bra sist. Eller aa vi kom ju 5a då. Men iaf, i paren kom jag och Pernilla på en 7e plats. Och vi är också otroligt nöjda. Jag hade typ ont i halsen och sträckte mig under tiden men det fick inte hindra mig för de. Okej det är otroligt jobbigt att dansa i superstar men det kändes fortfarande som vi var värda den där 7e placeringen!:D Och så vill jag säga grattis till lilla Carro (gabbis parkompis) som kom på 1a plats i guld! :D Vi kom hem kl halv 2 i natt och jag var helt slut. Älsk väntade på mig här hemma och vi somnade typ direkt.

Vaknade av att min syster kom hem, äntligen! :) Så jag drog ner för o sitta o prata lite med henne. Så jag har inte gjort så mkt mer idag haha, har världens träningsvärk i nacken och jätte ont i min sträckning i ljumsken:/ Så nu ska jag vila. Bilder från tävlingen kommer senare:)

Pussssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0