Tävlingsdax!

Nu har jag packat allting tills imorn, fixat maten och allt annat. Så snart måste jag hoppa upp till sängen. För bussen går kl 6 imorn bitti så jag måste vakna runt 5 för att hinna duscha o allt :p Så nu ska jag och älsklingen upp o kolla lite tv och bara mysa innan vi sover.

Imorn kommer jag inte kunna skriva nånting förens jag kommer hem. Tävlingen beräknas vara slut vid ca 21.00 men det kan vara förseningar osv. Och tävlingen är i Falun så det tar ju ett tag innan vi kommer hem. Men ni får ha en jätte bra dag imorgon alltihpa. :)

Godnatt och Sovgott för de ska jag:D
<3



Kommentarer
Postat av: MIRRE

Oh, lycka till! se till att lägga upp lite bilder från tävningen sen då :) Vill se lite. Remember, dance like nobody's watching you!

2009-04-18 @ 00:37:01
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0