Tisdag 14/4

Tjeena! :)

Allt bra? Hade lite ont i halsen imorse när jag vaknade men annars är allt jätte bra. Har sovit rätt mycket nu också så nu är jag utvilad. Ska iväg och träna vid kvart i 5. Sen ska jag möta upp Louise för ikväll ska vi ha en liten myskväll hemma hos mig tror jag. Man får passa på nu innan skolan o allt börjar. Många börjar ju redan idag eller imorn. Men vi har sån tur att vi börjar på torsdag.:)

Igår så tränade jag ju 12-2 sen efter de drog jag iväg till gymnastiksalen på min skola där min syster hade gympa tävling.:) Har inte sett henne köra gympa på jätte länge. Men hon var jätte duktig och lyckades komma 2:a i en gren.:) Efter det åkte vi hem till mamma där älsklingen redan väntade på mig. Och vi gjorde bara i ordning lite mat o så sen åkte vi hem hit och bara hade de mysigt.

Nu ska jag snart in i duschen innan jag åker iväg.
Vad ska ni göra ikväll? :)

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0