Tisdag 28/4

Hejhej!

Det var ett tag sen. Jag blir bara sämre och sämre på det här nu när det blir finare väder. Då vill man ju inte sitta inne vid datorn precis:p Man vill ju ta vara på de fina vädret och äntligen få njuta av solen!

Kom hem för en stund har varit i skolan och gjort engelska nationella. Vi skulle skriva en uppsatts asså fyfan! Engelska är det värsta jag vet. Nånting jag inte alls är bra på så jag hoppas iaf på ett G! :) Sen efter skolan skyndade jag hem till mamma och där fick jag mat innan min träning som började kvart i 5. Så för att hinna dit så fick mamma skjutsa mig och nu är jag hemma:)

Ska kanske träffa Sandra en stund sen när hon kommer hem för Mazen drog nyss. Han skulle iväg med sina vänner och kommer ikväll så då kan jag passa på att träffa mina vänner också! :D 
 
Så nu ska jag ta och ringa henne. Skriver kanske nått mer innan jag lägger mig sen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0