Torsdag 16/4

Sjukhuset gör mig illamående och jag blir helt svag i hela kroppen av att vara där . Hälsade på Gabriella för en stund sen och de var då jag kom och tänka på hur äckligt det är. Det luktar helt instängt och äckligt. Nee fy på ett sjukhus ska jag absolut inte börja jobba när jag blir äldre!

Har iaf varit hos henne idag och jag tycker föööör synd om henne:( Jag började nästan gråta när jag såg henne med den där grejen på benet. Fatta att inte kunna böja på benet på 6 veckor. Och jag skrev ju vad som hade hänt. Men när jag såg bilderna på hur de såg ut så vart de ännu värre. Det var ca 3cm mellan knäskåls halvorna:/ Hon låg iaf bara där och kolla på tv såg hur trött ut som helst. Satt där med henne i nån timme innan jag drog iväg på träning med Pernilla. Vart inte alls mycket gjort satt mest och pratade och stretchade.

Nu är jag hemma och ska äta lite mat snart. Älsk är här så måste umgås lite med honom.

Skriver mer sen när jag har tid.
Pusspuss!


gabbi på sjukhuset :(


Kommentarer
Postat av: wiktoria

neee :( stackars lilla gumman :(!! <3

2009-04-17 @ 22:55:29
URL: http://wiktoriaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0