Torsdag 2/4

Hallåå :)

hur äre me er allihopa? Med mig är de typ hur bra som helst. Andra april nu och de märks. Idag har de varit hur skönt väder som helst. Började med att jag försov mig första lektionen så jag och mamma åkte och köpte en varsin kyckling baguett innan skolan och åt sen skjutsade hon dit mig till andra lektionen:p Har suttit ute hela dagen med tjejerna i skolan. Jätte mysigt. Sen så drog jag hem till mamma direkt efter skolan innan min träning och åt. Sen skjutsade hon mig till vivalla.

Nu har vi tränat klart och jag vill sätta mig på altanen en stund och bara ta de lugnt. Får se vad som händer. :)
Pussar




Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: okej, näe, inte mkt, ska fixa en skolgrej snart :p

2009-04-02 @ 19:23:13
URL: http://decevven.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0