Torsdag 30/4

Godmorgon!

Idag är det valborg! Så ikväll blir de väl att hitta på nått kul, har varit lite funderngar på att dra ut och grilla oså. Men vi får se. Nu sitter jag iaf här och har precis duschat så nu måste jag skynda mig jätte mycket till skolan. Ska ivg och kolla på nån rysk gymnastik. De ryska landslaget har tydligen kommit till vår skola osådär . Ska bli lite häftigt ;) hahah. Ne men de är ju så himla viga i ryssland. Men idag är de en rätt chill dag i skolan iaf. Brukar vara den värsta men nu är de massa lektioner inställda så de blir bra.

Igår så hade jag ju ingen träning på kvällen utan tränade i skolan i ställe. Och vi var ute och sprang massa. Det gick väl bra nu har jag träningsvärk i nästan hela kroppen haha. Jag har typ fobi för att springa hatar känslan. Usch. haha men de gick iaf. Så nästa onsdag blir de också springning för vår del:) Väldigt bra träning inför SM och EM så man får tänka på de positiva :) Efter skolan åkte jag hem och sov lite och umgicks med älsklingen.

Nu måste jag skynda mig .
Ha en bra dag!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0