Tisdag 7/4

Heey!

Allt bra!? Jag mår toppen idag. Vaknade runt 12 och har inte gjort mycket sen dess. Satt ute en liten stund sen ätit lite frukost och kollat datan lite:p Ska snart upp i duschen innan jag träffar Emma. Vi ska dra iväg och handla lite till ikväll. För ikväll ska vi grilla lite o bara ta de lugnt tillsammans med våra pojkvänner. :)

Igår när jag kom hem från träningen så gjorde jag ingenting spec. Träffade min pojvän bara och hade lite mysigt :) Gick en liten promenad oså.

Nu ska jag skynda mig lite fick precis sms av Emma om att hon snart ska dra sig ifrån stan och att vi ska iväg då. Så nu måste jag upp i duschen.

Vad ska ni göra ikväll? ´

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0