:(

Jag tycker så synd om min lilla syster just nu:(. Hon skulle ju åkt med på VM i juni och tävlat i singeldisco. Och nu kan hon inte det för hon ligger på sjukhuset med en knäskål som är sprucken i mitten. På hennes gympa träning idag skulle hon göra en handvolt på lite hårdare golv. Och då när hon tog satts och precis skulle göra handvolten så vred sig hela knät. De vart väl värsta trycket i knät och de gick sönder :( Nu ska hon opereras imorn och kommer inte kunna träna på 2-3 månader. Jag tycker så synd om henne. Nu missar hon både tävlingen på lördag, SM och VM... Dom hade nya kläder klara tills på lördag o allt. :(

Krya på dig nu Gabbi, min lilla stjärna! :)
Jag älskar dig!
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Elina

Å vad söt hon är! Krya på sig :)

2009-04-15 @ 16:05:06
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: wiktoria

neeeee stackars lilla sötungen :( guuuud!! hälsa henne från mig! <3

2009-04-15 @ 18:59:59
URL: http://wiktoriaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0