Om mig

Hittade en lista på nåns blogg som jag tänkte att jag kunde göra.:p Så ni får veta lite mer om mig. Är det nått mer ni vill veta så är de bara o fråga! :D

 Lovar du att vara ärlig? Självklart!
Du heter: Nathalie
Smeknamn: Natta

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Titanic låten typ hah.

Beroende av: Min pojkvän, familjen, vänner och dansen

Vad tror folk om dig?: Att jag är värsta bitchen kan jag tänka mig att folk tror haha.:p

Stämmer det?: nejnej!
Vad får du oftast komplimanger för?: Ögonen tror jag.

Vad säger du för att imponera på någon?: Beror väl lite på sammanhanget.
Hur imponerar man på dig?: Man är sig själv.
Brukar du skratta för dig själv?: Det händer väl, sitter alltid och små ler lite när jag läser endel sms o så:p

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: det står bara :(.
Var bor du?: Örebro.
Trivs du där?: Ja de duger väl, finns väl bättre ställen kan jag tänka mig .
Äger du några converse: Ja, men för stora.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider och Vin.
Brukar du bli för full: Händer väl ibland hah.

Är du allergisk mot något: Nej.

Hur svarar du i mobilen: HALLÅ!

Antal timmar sömn inatt: 12 typ haha. Kan sova hur mycket som helst!
Brukar du komma i tid: Typ aldrig!
När mår du bra: När jag är glad. När allt bara känns bra:p

När blev du fotad senast: I lördags! När vi var hemma hos mormor, mina syskon gick påskkärrningar då ville hon ta kort på mig också ;)

Hur känner du dig nu: Trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

Vad tycker du om fötter: Äckligt. Har typ fotfobi eller va de heter.

Vad saknar du: Min mamma, fast jag träffade henne igår hah!

Hade du en bra kväll igår: Ja de hade jag väl. Alltid bra med älsklingen min:)

Favorit dryck på morgonen: Apelsin juice.

Rakar du benen: Självklart!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Nångång mellan 12 och 2.

Är du blyg?: Ibland.

Sysslar du med någon idrott: Discodans.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja de gör jag!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Stå upp och kissa ;) hahah nee jag vet inte faktist:D

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag verkligen. Har allt jag behöver!:)

Är du bortskämd: inte enligt mig själv, men enligt alla andra haha.
Vad gör du i morgon: Drar upp kl 9 och åker iväg o kör ett fyspass i skolan.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Vet inte riktigt. Jag gillar Mary-Kate Olsen. Men om hon är världens bästa förebild vet jag inte.
Vad längtar du till?: Sommarlovet.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, bästa!
Vad använder du för shampoo?: Lite olika.

Hur gammal är du: 17

Tycker du om någon just nu: Ja de gör jag! :)

Gröna eller röda äppeln: Dom ska vara riktigt gröna och hårda.

Gillar du golf: Nej inte direkt min grej kanske.

Vilken tid gick du upp idag: 12 typ.

Har du sovit i din egna säng inatt: Yes tillsammans med älsklingen.
Har du strumpor på dig nu: Ja de har jag.

Är det okej att gråta: Ja klart de är. Känner man för o gråta så ska man göra de.

När grät du senast: Det var ett tag sen, har inte så lätt för o gråta faktist.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa massor.

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

Har du piercing: Öronen, Läppen, Naveln och näsan.

Vill du gifta dig: Ja nångång vill jag nog det.

Vill du ha barn: Jaa!

Solar du ofta: Nej, sist jag solade solarium var på dagen innan nyår. På sommarn solar jag mycket.

Är du bra på att laga mat: Haha, ibland är jag väl de. Ibland lyckas man, men inte alltid.
Är du flygrädd: Nja, blir räddare o räddare för varje gång.

Hur vig är du: Rätt så vig är jag väl:p

Är du musikalisk?: Nee, inte direkt.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Vilken är din favoritglass: Twister.

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas.

Tycker du om sushi: Nej fy!
Vad äter du helst när du ser på film: Chips eller godis.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls helt klart.

Vilken ögonfärg har du: Grön.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: A.

Biter du på naglarna: Ne, eller händer väl nån gång. Hah inte bra jag vet!

Röker du: Ne, inte på hel tid.

Hur ofta tränar/motionerar du: Väldigt ofta.
Senaste låt du hörde: Nån turkisk låt som baby lyssnade på haha.:p




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0