Söndag 20/12

Hej!

Igår hade tjejerna årdnat en liten överraskningsfest för mig eftersom jag fyllde förra helgen.
Och det var toppen!
Vi hade jätte trevligt tillsammans sen drog vi till frimis och dansade hela kvällen.
Det var hur mycket folk som helst och det fastnade glas under hela skorna så jag kände mig som bambi på hal is hela kvällen haha. Men kvällen var verkligen jätte lyckad!
Så tack sä jätte mycket tjejer ni är bäst! :)<3

Idag har jag bara legat hemma i sängen typ hela dagen och sovit och tittat på film.
Så nu kommer jag väl inte kunna sova i natt bara för det haha typiskt!

Imorn hoppas jag att becca och jag ska iväg och köpa julklappar till familjen och alla andra för jag har inte köpt än enda julklapp än! Känns inte bra alltså.
Men vi pratade på att åka iväg och handla lite nu dom här dagarna så vi får se.

Nu ska jag kolla på nån mer film innan jag lägger mig och lägga in massa bilder från igår!
Godnatt!


<3


Vikkan&Ferran


Carro&Anna


Henke kom och hälsade också!:)


Jennifer hade en liten dansuppvisning! haha


Emma, jag och Bella


Min snygga prinsess krona som jag fick av tjejerna som jag bar hela kvällen!:D


Marcus kom förbi en stund och dansade lite! :D


Pontus kom samtidigt då också!


<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0