Tisdag 22/12

Heej!

Hur mår ni?
Själv mår jag väl helt okej, är rätt trött och mår lite illa just nu.
Har väl antagligen ätit lite för mycket av de goda idag för idag har vi jul bakat massa tillsammans med mina kusiner. Sen sov jag även på deras soffa i några timmar, hur skönt som helst.

Nu sitter jag bara här och funderar på att dra upp och kolla på nån film innan jag somnar vid datorn.
Inte likt mig att gå och lägga mig nu? När skolan var igång så somnade jag kl 2 som tidigast?
Hah men de är väl lika bra att vända tillbaka på dygnet nu innan skolan börjar igen.
Fast iof de gör jag ju inte när jag sover till två, sover några timmar på dagen och lägger mig tidigt på kvällen..
Haha ja nått fel är de ju!

På torsdag är de julafton också och jag har snart köpt klart alla julklappar.
Ska iväg en stund imorn också och köpa de sista.

Har ni köpt klart allting än? :)

Tänkte kasta in lite bilder från klassfesten/utgången vi hade med klassen i onsdags också!

Goooodniiiight! :D


Louise och Sara på bussen


Jajja&Becca


Mandy&Benny


Jens & födelsedagsbarnet Hanna


Mandy, Emelie&Jajja


haha!


Danne, Max, Becca och Berza


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 23:00:06
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0