discodansare..

Nu är jag hemma efter 3 timmars träning. Gud va jobbigt de är o vara discodansare! Känns som jag börjar bli lite för gammal för de här haha. Det började med en timmes styrke passa fan va skönt det var. Jag fick ha hand om alla småttingar såklart. Nu har de även blivit klart att jag och Pernilla ska träna en grupp med dom små ska bli så kul. :)
Iaf efter det så tränade vi på danserna i 1 timme sen var de en liten uppvisning för alla som ville. hah o de gick ju som de gjorde :).

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag plugga lite eftersom jag har hjälp. Sen ska jag krypa ner i soffan och kolla på en film o sakna min pojkvän! haha :)

Pusss !


(Gammal bild på mig och Sara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0