Fredag 13/2

Hejsan!

Hur har eran dag varit ? :) Jag är fortfarande sjuk så jag hade sovmorgon imorse. När jag vaknade så fixade jag mig och åkte hem till mamma där vi skulle ha lite kalas för min syster grattis! Efter att ha varit där några timmar så drog jag mig hemåt. När jag kom hem så kände jag hur febern började stiga igen så nu ligger jag här igen! Asså de är verkligen inte kul o vara sjuk.

Ojuste! Jag har glömt och sätta in korten på kläderna jag köpte igår. Får se om jag orkar göra det ikväll annars kommer det upp imorgon. Nu ska jag ner och prata lite med min syster och kanske laga lite mat. förstår inte hur jag kan vara hungrig fast jag ätit masas tårta o grejer idag haha ! 
 
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0