fredag 20/2

Hello!

Allt bra idag? Vaknade runt 12 med älskling sen satt vi o kolla lite på datorn o nu har han precis dragit hem. Igår efter grupp träningen så drog jag in på Willy:s och köpte lasagne som man gör i micron. Så de gjorde vi och åt. Sen efter de la vi oss i sängen o kolla lite på film oså. De vart rätt sent för jag kollade på ännu mer gossip girl haha. Nu när man redan sett alla oth så måste de bli nått nytt.

Idag ska jag träna igen kl 5-7. Blir väl o träna massor med Pernilla så vi sätter dansen nu inte långt kvar till tävlingen är. Måste också passa på och hjälpa min lillasyster Kimberly som är 6år som ska tävla första gången nästa lördag haha.Ska bli så kul o vara med o kolla på.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa lite inför träningen. Efter den hoppas jag på att få träffa min älskling och göra nånting med honom. :)

Ha det så bra så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0