Irriterad

Har precis fixat lite inför träningen snart ska mamma skjutsa dit mig. Jag har fortfarande huvudvärk sen imorsen så får se hur de går. Brukar alltid bli värre när jag tränar så vi får hoppas de går över med en huvudvärkstablett..

Just nu är jag också väldigt irriterad på min syster! Hon är 11år och jag tränar henne i dans. Hon förväntar sig att få dansen gjord och klar av mig på ett fat typ. Ne men ingenting gör hon själv. Jag får säga åt henne vad hon sak göra hela tiden. Hon blir sur för att hon inte kan göra olika grejer men ändå stretchar hon inte om jag inte säger åt henne? Åhh haha bortskämda unge!

Ne nu ska jag iväg och skrika lite mer på henne så hon fattar att jag inte tänker göra allting åt henne längre. Hah, skriver mer sen när jag kommer hem från träningen. Ha en bra dag!
Pussar!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0