Lördag 21/2

Godnatt allihopa!

Nu sitter jag här och väntar på några fler gossip girl avsnitt hah man blir som beroende! Sen ska jag kolla på något avsnitt innan jag lägger mig och sover.

Efter träningen förut kom min moster och hämtade mig. Sen körde hon till pizzerian där hon bjöd på pizza. Det sitter aldrig fel. När jag kom hem åt jag tillsammans med Mazen sne drog vi upp och kollade på en Beck film. Beck filmerna är alltid lite mysiga att kolla på då de är rätt spännande.

Medans jag väntar ska jag dra ner och hämta ett glas med kall cola! haha gud va gott. Det är också nånting jag börjar bli beronde av och det är ju aldrig bra!
Godnatt och sovgott nu så skriver jag imorgon när jag vaknar..

Pussar & Kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0