Måndag 23/2

Hej sötnosar!

Hur mår ni? Jag har varit hel stressad hela dagen och inte hunnit bloggat nånting förlåt mig! Har haft fullt upp hela dan.Började ju som sagt skolan 9.20 imorse fick skjuts av pappa dit. Mycket skönare än o åka buss. Efter träningen åkte jag iväg till mamma där vi hade hud och smink "kurs" med Viktoria som jobbar på Mary Kay.
Min hud känder så len och ren efter att ha använt alla hudvårds produkter. Mamma köpte hem massa av de grejerna själv köpte jag en foundation för 219kr! Vi höll på med det här från halv 4 till 7.

Efter det så drog jag iväg till träningen med små tjejerna som startat en ny grupp som jag ska träna. Dom kmr bli så duktiga tillsammans med massa träning så! Sen kom några av Addiction tjejerna dit så gick vi igenom vår dans oxå så jag kom nyss hem faktist.

Nu sitter jag här och är helt slut. Måste hoppa in i duschen nu och sen äta nått efter en hel stressig dag.
Skriver efter duschen!


Här är en bild på mig pch mina sötnosar från träningsdagen på sprotlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0