Onsdag 11/2

Hejsan!

Inatt var första natten jag sov utan älsklingen på väldigt länge. Kan de varit över 1-2 månader sen kanske sist. Gud jag hade så svårt o somna, kände mig så ensam haha. Låg vaken till kanske halv 4 innan jag äntligen somnade efter att ha kollat på 2 filmer.
 
En av dom var The House Bunny. Den var väl rolig men de kunde hänt mer än vad de gjorde. Det handlade om Shelly som var en playboy modell men vart utslängd från playboy huset. Det var då hon vart "husmor" på ett elev hem. De sju tjejerna som bodde på det hemmet var de nördigaste tjejerna på hela universitetet. Så Shelly var tvungen och hjälpa dom lite på traven. Den får 3/5

Den andra filmen var Green Street Hooligans och den är riktigt bra. Har sett den tidagare men den går att titta på flera gånger utan att tröttna på. Det handlar om en kille som heter Matt som blir avstängd från skolan två månader innan examen för nånting han inte gjort. Han drar iväg till London till hans syster och hennes man för att bo där. Det var så han fick kontakt med massa fotbollshuliganer. Matt kände för första gången att han trivdes och passade in och var en del av gemenskapen. Det var en helt annan värld för honom en helt ny värld. 
Ja men den här filmen är helt klart värd att se :D haha så den får 4/5.


Idag har jag inte orkat skrivit för jag är typ sjuk har legat o sovit hela dagen. Eller jag vaknade imorse runt halv 9 o drog till skolan för o ha fyspass med dansen i skolan . Men de va då jag kände att jag inte alls mådde så bra. så jag tog bussen hem till sängen hah.

Just nu ligger jag i min säng med datorn i knät ska snart sätta på en film, Är det någon som har nån som har nått bra tips på en bra film? :) Egentligen skulle jag behöva plugga igen alla mina rester som jag har i skolan men det har jag ingen lust för när jag är sjuk. haha då har man rätt till och bara ligga i sängen och lata sig och äta godis.

Imorgon så ska jag iväg med mamma på stan efter skolan och köpa presenter till min syster som fyller 15 år på fredag. Sen ska jag iväg och träna med Addiction.Så jag kanske inte har så jätte mycket tid och skriva mitt på dagen imorgon. Så jag skriver antingen nånting efter det eller kanske redan ikväll innan jag lägger mig.
Ha det så bra!



Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0