Onsdag 18/2

HejHej!

Nu har jag precis kommit hem från en klassfest vi hade idag som spårade lite . Alla var tvungna att dra hem redan vid 11 så nu sitter jag här. Det var ju kul så länge de varade om man säger så.

Idag har jag inte direkt haft någon lust att skriva så jag skriver nu istället :). Idag har jag inte hunnit gjort så mycket iaf.  Vaknade kl 12 sen så drog jag hem till en som ska sy mina och Pernillas danskläder runt 3. Det gick väl bra. Efter det drog vi därifårn tillsammans till träningen. Vi var bara 4 va 7 som körde idag så de vart väl intemycket gjort. Efter det kom min syster och hämtade mig och skjutsde mig till Carro där vi klassfesten var.  Ja mer har inte hänt idag haha.

Nu ska jag iaf gå upp och ta mig en dusch sen ska jag nog lägga mig eftersom jag har träning igen kl 2 imorgon.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0