Rubrik

Nu sitter jag här igen. Har varit nere och pratat me min syster lite stackarna. Sitter här och väntar på att älsklingen ska komma hit. Har laddat ner lite OC nu haha. När man sett alla OTH och alla gossip girl så får man börja kolla på nånting annat.

Imorgon börjar ju skolan igen, inte alls kul. De enda som blir kul är väl o träffa alla. Efter skolan ska jag direkt hem till mamma, Viktoria kmr dit. Hon ska ha smink kurs med mig eller va man nu ska kalla de för MaryKay tror jag de heter. Jag har en mascara där ifrån och det är bland dom bästa mascarerna jag prövat. 

Efter de imorn ska jag träna 7st små tjejer för första gången i en timme så vi får väl se hur de går. Sen ska jag träna själv en timme efter det. 

Skriver mer imorn när jag hinner. Kanske till och med hinner med nått mer inlägg ikväll. 
Kisses!  



(Jag och baby Mallorca 08)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0