Söndag 15/2

Godmorgon!
 
Gud va trött jag är såhär nu på morgonen. Vaknade upp flera gånger i natt av olika drömmar kanske inte vet jag.Nu sitter jag iaf här och kollar runt lite på datorn. Senare idag ska jag iväg till dansskolan har en timmes träning men blor nog o sitta o kolla på idag eftersom jag haft massa feber dom här dagarna. :/

Igår började det med att jag och Mazen drog till affären och handlade lite mat, tacos blev de, gott och enkelt. När vi väl kom hem började vi fixa det och tände lite ljus och satte oss o åt. Efter någon timme så satte vi på vattnet i badkaret och tog oss ett bubbelbad i några timmar hah. Sen så drog vi upp och gick ner och satte oss o drack lite te o bara pratade om allt möjligt, mysig! När kl började närma sig 1 drog vi oss mot sängen och satte på en film men jag somnade typ direkt. Tack för en extra mysig kväll älskling!

Nu ska jag ner och äta frukost sen ska jag krypa ner i soffan och kolla lite tv.
Vi hörs sen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0