Söndag 22/2

Hej allihopa!

Hur har ni det ? Jag sitter här nu har precis kommit hem. Hann aldrig skriva imorse för mamma kom och hämtade mig och Mazen och mina systrar kl halv 2. Vi har varit iväg och firat min mormor som har fyllt 60år. Det har varit mycket kalas på senaste tiden känns de som. Det är ofta man blir sådär kalas mätt som man blir på kalas haha. Så nu sitter man här och är jätte mätt. Missade även min träning det är ju lite mindre roligt men de skulle blivit så stressigt om jag skulle dit.

Nu tycker jag lite synd om min syster som har legat och spytt hela morgonen också och har värsta febern. Var precis inne till henne med lite mat iaf.

Ikväll ska jag inte göra så mycket. Ska väl försöka komma i säng i tid iaf eftersom man vänte lite på dygnet. Det är ju de jobbigaste när man har lov! Men först ska jag ut på en promenad och sen in i duschen..

Ha en bra kväll ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0