Tisdag 10/2

Godmorgon!

Allt bra? Med mig är det jätte bra känner bara att jag börjar bli trött på all snö nu! Nu vill vi ha vår och sommar. Känner mig ändå så glad idag på något sätt. Vaknade för en stund sen med älsklingen vid min sida kan ju inte bli bättre. Nu ska jag snart iväg till skolan och slutar vid 4. Efter det ska jag iväg till träningen som börjar kvart i 5-6 så jag är hemma runt 7 ikväll.

Igår när jag kom hem hadej ag bara ingen lust och sätta mig framför datorn så jag hoppade snabbt in i duschen för att sen lägga mig i sängen o kolla på en film. Och träningen me små tjejerna igår gick även jättebra haha dom e så söta! Vart jätte sura på mig för att de tyckte jag gjorde en för " svår " dans för dom.

Nä, nu har jag inte riktigt tid o skriva mer ska iväg mot bussen som går om 10 min.:)
Ha en bra dag!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0