Tisdag 24/2

Hejsan!

Nu är jag hemma från skolan. Vi skulle egentligen slutat 4 så jag hade planerat att inte dra hem imellan skolan och träningen som börjar kvart i 5 men nu hann jag de iaf gud va skönt.

Idag har jag bara hunnit varit i skolan började redan kl 8 imorse! Jag var så himla trött somnade inte förens 3 igår typ. Så hela dagen i dag kändes de som att jag skulle somna.. Till lunch idag fick vi soppa och Semlor eftersom det är semeldagen hah . Alla var som galna i matsalen kändes de som. Själv tycker man inte om de så mycket så haha.

Ne nu ska jag kasta i mig nånting och äta innan jag drar och plugga lite till provet jag har på torsdag i praktiskmarknadsföring, inte kul! haha

Men jag skriver mer senare, ha en bra dag så länge!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0