Torsdag 12/2

Hej allihop!

Hur äre idag? Jag vaknade imorse med världens huvudvärk så jag sket i skolan idag. La mig och somnade om o vaknade några timmar efter av att mamma ringde. Jag hade ju lovat henne att följa med o köpa presenter till min lilla syster som fyller 15år imorgon. Så även fast jag hade feber så vart de o åka iväg med mamma till marieberg för att köpa massa presenter, hoppas du blir nöjd Becca! Jag hittade även lite saker till mig själv som jag kan ta kort på o sätta in lite senare. Usch va jag hatar o gå i klädaffärer utan o ha massa pengar på mig! De är ju då man hittar som mest. Jag hittade verkligen hur mycket som helst som jag bara ville ha med mig hem. Nu vet jag iaf vad jag ska göra när jag får mina pengar hah !

Efter marieberg så åkte jag direkt till träningen med tjejerna. Vart och sitta o titta på eftersom de inte är så bra o dansa när man e sjuk. Dansen vart iaf klar så nu känns de lugnare än de gjorde tidigare. Nu är de bara o köra tjejer! :)

Just nu sitter jag här i min säng med datorn i knät och läser någon blogg som nån här i från örebro har skrivit som handlar om massa folk härifrån hah. Orka att den personen inte har nått liv. Sitter och skriver ut massa om andra och vad dom gör på dagarna typ. Okej det kan vara roligt för folk och läsa men de är fortfarande väldigt onödigt och oshysst!

Ne, nu ska jag ropa upp M så vi kan ta o hitta på nånting börjar bli trött på o ligga här i sängen nu. Lägger in bilder på de jag köpte lite senare.

Ha en fortsatt mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Leyla

Svar till kommentaren:



Visst är dom?! är helt sååååld. Vill ha dom nu.

haha

2009-02-13 @ 15:27:32
URL: http://leylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0