Torsdag 19/2

Hejhej!

Hur mår ni idag? Det känns som att min huvud värk och ont i halsen är på väg tillbaka lite då och då, inte skönt. Nu ligger jaf iaf fortfarande kvar i sängen hah. Jag vet inte bra o sova bort hela dagarna speciellt inte när man har lov.:/. Jag har kollat på två gossip girl avsnitt nu på morgonen också så jag har ju inte sovit tills nu! haha.

Idag ska jag träna med gruppen på vivallagården runt 5. Sen efter de ska jag träffa Mazen och jag hoppas på att han ska laga lite mat till mig. Hah, för jag har värsta träningsvärken från igår. Har ont i hela ryggen och axlarna inte bra så behöver någon som kan ta hand om mig lite.

Nu ska jag snart gå upp och hoppa in i duschen för o sedan dra iväg till träningen :).
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0