Torsdag 26/2

Hej!

Förlåt att jag inte skrev nånting igår. Hade verkligen inte tid. Först så drog jag till skolan kl 10 och tränade med dansen. Sen så hade vi några lektioner till. Efter skolan drog jag och Louise till Subway och köpte baguetter. Sen drog vi hem till mig där vi skulle plugga. Hah det gick väl bra, massa ungar runt omkring och så skulle jag träna små tjejerna lite också men det var kul. :)

Nu sitter jag i skolan, började kl 8 imorse och slutar kl 4. Efter skolan måste jag ta bussen direkt hem för att sedan dra till träningen som börjar kl 5-7. Efter de ska jag nog gå en promenad med Mazen som skulle möta mig efter..

Nee nu måste jag göra klart ett arbete har precis haft prov hah. Skriver när jag kommer hem från träningen..
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0