träning

Godmorgon!

Nu har jag precis vaknat och klätt på mig . vart en sen natt igår. M kom till mig vid 3 så vi somnade inte förens efter 4. Så idag är man ju rätt trött. Och nu ska jag iväg och träna disco i 3 timmar. Men det ska bli skönt. fast jag fortfarande känner av att jag var så sjuk i slutet av förra veckan och hela helgen. Har jätte ont i huvudet hela tiden så vi får se hur det går idag. Har varit rätt försiktig med att träna såhär efter att jag varit sjuk för annars blir jag bara sjuk hela tiden istället haha.

Sen ikväll ska jag hem till min mamma och sova där. Då ska jag försöka göra massa restuppgifter jag har i skolan också. Ska få massa hjälp av min moster det är skönt!

Men nu ska jag ner och äta nånting innan mamma kommer och hämtar mig. Hörs senare efter träningen!
Ha en bra dag!



(Gammal bild på mig och Sandra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0