Trött

Ååh nu är jag hemma hah äntligen! Har ju varit iväg och tränat i 2 timmar. Nu börjar de äntligen kännas som att de händer nånting på träningen. Körde små delar i dansen om och om igen i grupper gick as bra. Kände att glädjen och energin verkligen kom tillbaka efter idag. Nu är de bara att fortsätta köra så tjejer!

Pernilla följde med hit direkt efter och väntade på sina föräldrar som skulle hämta henne så de vart lite prat med henne. Sen så kom ju Mazen hit också så vi satte oss och åt när hon dragit. Jag har även kollat på mina systrars danser som dom ska tävla med på lördag! hah jag är mer nervös än när jag själv ska dansa.

Nu sitter jag här och ska lägga mig i ett varmt bad! Så skönt att vi har sovmorgon imorn börjar ju kl 12.10. Så man får ju verkligen sova ut haha änligen! Och jag måste bara säga hur stolt jag är över att klarat mig igenom en hel skol vecka utan problem haha de va ju ett tag sen man kände att de inte var döende jobbigt o behöva dra dit .

Men skriver mer sen om jag orkar.. Ha en bra kväll!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: lalalalouise.blogg.se

jag är också stolt över dig darling <3

2009-02-27 @ 08:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0