Måndag 9/2

Hejhej!
Nu var de dags för mig att skaffa mig en blogg. Lite sen kanske men jag har alltid tyckt att det inte varit mig grej riktigt. Men nu har jag bestämt mig för att ge det ett försök iaf. Har suttit här nu sen kl 4 och försökt förstå mig på det här med bloggande haha. Nu känns de som jag äntligen förstår lite och det räcker för att skriva ett försat inlägg. Min blogg kommer handla om allt möjligt sånt jag känner för och skriva om helt enkelt.:)

Snart ska jag iväg till dansskolan och träna mina små tjejer och göra klart hela deras dans! Små som dom är klarar dom inte av de själv haha . Men efter de ska jag själv träna en timme med tjejerna ska bli riktgit skönt. Känns som att de verkligen behövs då de snart e tävling och allt.

Efter det ska jag väl hem och träffa min älsk o bara tare lugnt. Har fixat lite filmer som vi kanske kan kolla på o mysa:)
Men nu ska jag äta lite innan träningarna ni får ha de så bra så länge så kanske jag lägger upp ett inlägg när jag kommer hem sen!
Pusspuss!




mallorca 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0