måndag 20/7

Heej!

Vad gör ni för nånting? Just nu sitter jag här hemma helt ensam, eller ne jag har ju min hund hemma men iaf. haha. usch de är inte alls kul att vara ensam hemma i den här stora lägenheten i flera dagar. pappa är iväg i Arvika och kollar in en restaurang och becca är också med. Så nån måste ju ta hand om vovven :D haha . Idag jag jag inte gjort ett skit typ, eller jag vakande tidigt som sjutton imorse och åkte hem till pernilla för gruppträning. Men direkt efter de drog jag hem och tog de lugnt, o de är vad jag gjort på hela dagen. Lagat lite mat oså har jag ju också gjort!

Jaa, dom här senaste dagarna har jag inte gjort så jätte mycket , eller i fredags så umgicks jag med massa folk och hade de trevligt! hahah! Igår var jag med sandra hela kvällen, satt och åt chips och dipp och sen drog vi till stan och drack lite cola o så på en uteservering och bara satt och pratade om allt och alla!! haha. Somande inte förens halv 5 nästan så jag är ju skapligt död idag. Blir väl sängen snart.

<3


en natta,carrou kväll vare i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0