Onsdag 15/7

Halloj!

Har precis kommit ur duschen och nu sitter jag och väntar på min bebis :D hah vi ska hitta på nått mysigt eftersom han är ledig från sitt jobb imorn. Så vi får väl se vad de blir.  Idag har jag varit i harge badet hela dagen med pernilla och mamma o dom. Hah och de roliga var att de är inte alls så jätte långt hemifrån men här hemma regnade de hur mycket som helst typ men där borta var de lite molningt men ändå sol! Hah vi slapp regnet! :D

Igår drog jag ju somsagt till shanghai och åt buffe med louise. Vi satt där och pratade om allt möjligt i flera timmar och hade de jätte mysigt :) Sen efter några timmar så ser vi dom andra brudarna gå förbi utanför och då skulle dom till sveaparken för att ha lite picknick typ så då drog vi dit en stund efter de. Satt där till typ 5 sen drog jag hemåt. När jag kom hem hade mazen grillat lite kyckling o så som vi åt och sen tog vi de bara lugnt hela kvällen! :)

Nu ska jag föna håret o lite så! Ha en bra kväll på er allihopa!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0