Söndag 12/7

Godmorgon!

Asså jag förstår inte hur länge och hur mycket jag kan sova hah. Sover ju bort hela dagarna, men de gör ju egentligen inte så mycket i de här vädret. Somnade runt 2 igår, jag och mazen hade kollat på två filmer haha. Vi hade köpt hem massa chips och dipp o sånt som vi mös lite med:)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på blir väl att träffa älsklingen ikväll eftersom han börjar jobba imorn och då blire lite mer rutiner i hans dagar:p Och då kan vi ju kanske inte ses så mycket som vi gjort nu tidigare på lovet. Men de fixar sig ju haha .

Nu ska jag duscha och försöka komma på någonting att göra idag!

<3

Hela EM/VM gänget uppdelat i hårfärger! haha

Jennie, Sandra, Sara och Jag

Frida, Sofie, Johanna, Vikkan och Becca

Zazza, Jennifer, Victoria, Pernilla, Matilda och Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0