Tisdag 28/7

Godmogon!

Hur är det med er allihopa? Jag vaknade för en liten stund sen och nu sitter jag här och ska snart äta lite frukost. Har kollat runt på lite resor också. Vill verkligen åka iväg innan sommaren är slut. Hittad en res till Rhodos för 3400kr i slutet av sommarn, då skolan precis börjat. De skulle ju vara helt underbart att åka en vecka då! Men vi får väl se, får hålla tummarna lite på att älsklingen vill åka med mig .

Annars så har jag väl inte gjort så mycket mer än att fira Sara i lördags för hon fyllde 18år i söndags. Vi hade de super mysigt hemma hos henne. Alla vännerna samlade på ett ställe tsm med pojkvän! :) Sen har jag sovit hos mamma en natt också haha.

Men ha en bra dag på er allihopa!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0