Torsdag 23/7

godmorgon!

Har precis vaknat, pernilla sov här. Igår var först jag och pernilla i kumla tsm med min mamma och mina syskon och badade. Sen på kvällen drog jag, pernilla och sandra ut och åt mat och bara satt och pratade lite i flera timmar och sen efter de va vi på lite andra roliga utflyckt innan vi tog taxin hem. Och jag vill bara säga att jag inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde åt sandra i taxin!!! hahaha. ne men vi hade en jätte mysigt kväll iaf och de tycker jag vi får göra om!

idag ska jag inte göra så mycket alls, typ bara sitta här hemma och vänta på att träningen ska börja kl halv 7 typ :) Blir en lite skön hemma dag, känns som att de var ett tag sen jag bara satt hemma hela hela dagen! haha :p

Nu blir de att äta lite frukost bara. :) 
 
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0