Torsdag 30/7

Hej!

Nu sitter jag här och gör ingenting, har inte gjort på hela dagen heller. Läser runt på lite bloggar bara... Min bebis kan inte komma ikväll och han har varit iväg och ätit mat och sånt med sina släktingar hela dagen, vännerna är bortresta eller upptagna eller så jobbar dom.. Hah Och i de här pissiga vädret vill man ju inte gå ut och gå en promenad direkt och bli blöt i onödan typ! haha..

Imorn blire iaf grillfest hemma hos min mormor och morfar med kusinerna och ja, släkten typ. Så mamma kommer och hämtar mig kl halv 3 imorn så ska vi åka dit och äta massa mat och sånt mysigt.

Ne nu ska jag fortsätta kolla runt lite bloggar, känner att jag måste komma igång med min igen! Går lite segt nu känner jag. haha men är de lov så är de typ lov från datorn också!

PUSSS!


brudarna i tjeckien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0