Torsdag 9/7

Tjaa!

Oj va kul jag hade igår med 9 tjejer hemma hos mig. Dom började komma vid 6 och då började vi grilla massa mat och sen körde vi igång med massa lekar efter det. Och kan bara säga att de va länge sen jag hade så kul med så många man tycker om! :) haha och för en del slutade de ju illa men de gör ju inget, vi lever ju bara en gång;). bilder från kvällen kommer!

Och nu sitter jag här och har inte gjort nånting på hela dagen eftersom de har regnat konstant hela morgonen . :/ Men jag ska snart iväg med pappa och köpa mat på max! Har varit hur sugen som helst på de enda sen igår kväll! haha..

Ikväll ska jag och mazen hem till mamma och sova där, så ikväll blir de nog bara att sitta framför tvn och kolla på någon bra film, vet ni om de går nån bra på tv ikväll ? Annars får man ju dra iväg och hyra någon. :)

Vad ska ni göra ikväll?

Pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska stå utanför ditt hus och ta kort på dig när du byter om.. HE HE ;)



ahha skoja ;D

2009-07-10 @ 17:46:23
URL: http://shadyvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0