Lördag 6/6

Tjatja!

Hur är det med er idag? Med mig är det väl helt okej är väldigt trött bara. Var ju ute igår, eller rättare sagt hemma hos hanna och det var så jävla lyckad kväll! Vi hade hur kul som helst alla som var där! :) Det måste vi göra om tycker jag,. Så imorse var jag en aning seg när vi skulle träna vid 11 hade ont i halsen också.. Kom hem typ halv 3 inatt och somnade runt 4.

Efter träningen idag så åkte jag iväg på kalas hos min morbror som fyllt 30år. Grattis till honom! Vi har ätit massa gott där så nu är jag hur mätt som helst haha. Ska kanske träffa mazen ikväll, vi får väl se hure blir med de. Är iaf hemma ensam ikväll så de skulle inte vara så kul o få sova här hemma helt ensam :( haha ..

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0