Måndag 1/6

Hello!

Haha jag vet att jag är duktig på att uppdatera när de är bra väder ute! (eller inte). I helgen iaf så har jag varit lite med baby och sen i söndags drog jag hem till min mormor och morfar och åt massa mat och tårta hah. Har ju varit en heldel sol också så de har ju varit skapligt skönt kan man ju säga ;).

Idag har jag varit i skolan och sen drog jag, Louise och Sara och åt lite kina buffé på lunchen. hah fan va vi åt, jag är typ fortfarande mätt sen dess haha. Sen drog vi iaf tillbaka till skolan och efter den träffade jag Anna. Vi cyklade, eller hon cyklade och skjutsade mig hem till vivalla för att hämta träningskläder o lite så. Sen cyklade vi tillbaka till stan och åt lite på mcdonalds innan träningen.  Och väl på träningen så var NA där och fotade lite när vi dansade för dom ska göra att repotage om oss i tidningen om EM och VM.

Nu ska jag plugga klart till mitt sista prov som jag ska ha antingen imorn eller på onsdag! Så skönt när de är gjort då blire inge mer plugg på flera månader typ. :D Sen ska jag mysa med baby!

pusss!


<3

Kommentarer
Postat av: sanna

sött!

2009-06-04 @ 22:23:19
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0