Måndag 22/6

Godmorgon!

Vaknade nyss, ska snart börja göra mig i ordning för att åka iväg till jobbet, jobbar ju på restaurang nobel i 2 veckor till. Känner mig hur trött som helst men de får man leva med haha man vill ju inte lägga sig kl 9 eller nått bara för att man jobbar dagen efter nu näre är lov.

Igår kom Anna hit och vi drog iväg och fiskade tsm med min syster, lena och emelie. Asså jag har aldrig fått så mycket fiskar i hela mitt liv tror jag,? haha helt ärligt de va så äckligt haha. Vi kom hem typ halv 12 sen drog anna hem och mazen kom hit. Kollade lite på tv sen somnade vi :)

måste fixa nu, ha en bra dag!

puss på er! <3


Jennifer och jag i tjeckien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0