Tisdag 9/6

Hejhej!

Nu är jag vaken och sitter här och fixar i ordning allt tills imorn för då drar vi!! :D Har börjar packa och fixat med pengar och ja allt sånt där. Men packning är ju då inte klar än och inte heller alla arbeten i skolan som jag måste sitta och göra nu sista dagen innan betygen sätts;) haha!

Ikväll måste jag sova rätt tidigt men innan de har vi träning kl 8 som jag ska försöka hinna att gå på måste bara få klart allting först så jag inte behöver stressa och glömmer nånting de skulle ju inte vara så bra kanske :) Är helt död i kroppen nu och vill bara tare lugnt nu sista dagarna. Men så blire inte haha.

Vi dansade ju på studenternas avslutning i fredags också och igår fick jag en länk av louise, hon hade hittat oss på youtube. Så de va tydligen någon som hade filmat oss när vi körde. haha de va värsta draget också och som ni hör så är vi från SPI ;)  Först är de Sara som kör, sen är det Pernilla och jag och sist är de Sara och Becca :)

Klicka HÄR för att kolla på oss!

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0